Kawan - kawan

Monday, August 11, 2014

Hantu durian

Sementara musim durian ni kalau tak pekena durian memang tak sah. Ada yang tak suka bau durian. 
Sekarang macam macam jenis durian ada dipasaran. Dari yang murah kepada yang mahal.
Tifa tak melepaskan peluang merasa. 
Hubby yang dulu tak suka durian sekarang dah pandai makan pun.
Tapi Farhan sua la macam mana pun,memang tak makan durian fresh. 
Yang pekik nya gulaj tempoyak ikan patin makan pula. Siap dihirup kuahnya. 

Kelmarin, Tifa sampai rumah ada bungkusan atas meja. Ingatkan apa rupanya ada dua bekas berisi durian. Isi jer tau. 

Tanya hubby mana dapat? Rupanya dia dengan kawan baiknya turun Bentong semata mata nak pekena musang king. Nasib baik bungkus bawak balik untun wife masjing masing .
Terharu sekejap hik hik. Nasib baik jngat bini.
Kalau Tifa tak ada nya nak turun Bentong semata dek pekena durian. 
Ni mesti sebab pekena kes makan durian kena tipu ni. 
Kalau banyak durian tu jangan lupa jemput ya sebab i hantu durian :) 




No comments:

Click click Nuffnang