Kawan - kawan

Tuesday, April 6, 2010

Tiru macam saya

Farhan dah pandai ikut apa ibu buat
 
       Nasiblah Farhan remote astro jadi telepon ko.
 
Kekonon baca buku la. Khusysuk tak ingat sampai ibu panggil pun tak sedar :)
.....and dia juga sudah mahu berjalan dengan kasutnya yang berbunyi bunyi itu. Mak Mun yang belikan :)

4 comments:

eynda said...

Anak2 memang cepat belajar apa mak pak dia buat hehe...

tifa said...

Nanti nak ajar Farhan tolong basuh pinggan lah :)

|| NaFiRaa || said...

dah besar dah.. pasni, macam2 bende dia try buat..ngan kita2 skali naik pening!:)

tifa said...

kena bersedia ni nak kejar kehulu ke hilir :)

Click click Nuffnang