Kawan - kawan

Monday, October 29, 2012

Raya haji

 
Raya haji ....Tifa balik kampung hubby .
Rabu malam kami dah balik .
Kawan kawan opis gelak gelakkan aku balik tengah hari kemas barang . Dekat jer kot .
Lepas tu depa rasakan , balik kampung 6  ke tujuh jam dekat jalan .
Abang ipar Tifa, gerak pukul 10 sampai pukul 4 pagi ok.
Alhamdulillah kami selamat pergi dan pulang .
Farhan budak paling happy sebab nak balik rumah Mbah dia jumpa sepupu sepapat .
Apa lagi yang dia ingat ....main...
Riuh rendah rumah parent in law dengan gelagat 3 budak lelaki 3 budak perempuan .  Belum campur kami ipar duai .
Waktu tu lah nak update cerita sensasi plus fesyen tudung terbaru di pasaran :)
 
Raya kali ni kami bawa Farhan sembahyang raya ...
Lepas sembanhyang ada makan makan sikit .
Yang dia paling suka naik Hilux pak ngah. Kagum dia tengok kereta tinggi tu .
Ibu dan ayah dia buat tak tau ajer .
 
Raya haji tak ada nak jalan jalan sangat , duduk rumah masak , makan , kemas , layan budak budak .
Itu pun dah cukup menggembirakan orang tua .
Tapi kompem perut sentiasa full from day 1 .
Sebab dapat daging korban, menunya mesti bertemakan daging , sup ekor, sup daging , daging goreng . Wallaweyh .
Sambal goreng pun tak di lupa . Ketupat pun ada .Kerabu lagi .
Memamng sendat suar aku...jom diet balik :)
 
 
 
Perasan tengok cermin .
 
Ambil gambar dengan Kakak Ira dan kakak sarah
 
 
 
Suka amik gambar muka macam tu .
 
Kali ni tak ada kejadian jatuh parit. Cuma Farhan kerjakan anak kucing dalam sangkar .
Adoi sian kucing kucing tu lari ketakutan bila nampak Farhan dan sepupunya .
Macam tak pernah tengok kucing .
 
Farhan sangat seronok sampai tak nak balik ikut kami .
Nak ditinggalkan risau sebab dia demam .
So terpaksalah kami bawa dia balik walaupun dia belum puas .
Selamat hari raya ,aidiladha :)
 

1 comment:

Wana Owen said...

tough badan anak ko tifa.hehhe..

Click click Nuffnang