Kawan - kawan

Monday, May 30, 2011

Bau salmon satu rumah

Sedap dimakan, tapi yang tak tahan bila bau dia satu minggu baru hilang.
Masak apa pun sedap. Kalau farhan ratah aje. Perah lemon.
Fullamak. Makan dengan nasi panas panas.
Tifa ambil brunch pagi tadi.
Balik rumah cepat cepat cari kuali dok masak salmon dengan celery.
Minyak meleleh. Letak garam sikit.
Sudah jadi satu resepi. Farhan minta tambah.
Ayah x balik. Kalau dia balik kompem pening bau salmon.
Ada cara tak nak hilangkan bau ni?
Tak kisah asalkan masuk perut sedap....

6 comments:

Suliana said...

tak pernah mkn salamon, kuat sgt ke bau dia? mcm bau ikan kering ke apa?? hehe

Nieza Ishak said...

opss ... baru teringat ada kesketul lagi salmon.

macam nieza kalo lepas makan salmon mulut macam ada bau sket ... masa masak ok jerk ...

tifa said...

ish my hubby siap prepare perfume. sakit hidung dia bau salmon .

isabelle said...

selalu mkn raw/baked/grilled salmon kat luar je.xpernah msk sendiri.
teruk sgt ke baunye?

NS said...

sedapppnyaaa~~~~

tifa said...

Bau satu rumah .....tak ilang lagi ....my hubby balik sembur perfume banyak banyak ...ahahahah

Click click Nuffnang