Kawan - kawan

Wednesday, October 31, 2012

My turn pulak demam

Semalam tekak aku dah rasa lain macam . Mula mula buat tak tau jer cuba tapi bila dah tengah hari, aku dah mula selsema . Sakit kepala aku . Masa tu jugak aku pi cari panadol kat koperasi . Nasib baik ada. Dah experience tak sihat kat opis terus pi cari kat kopro.
Sementara nak tunggu sampai ke petang .
Aku cari soluble aje ....
 
 
Call hubby bagitau demam .( Manja la tu ) Konon konon nak pi klinik sendiri berlagak diri tu kuat,  tapi hubby kata nak teman i malam nanti .
So balik rumah , aku bagitau Farhan main elok elok aku nak tidur .
Nasib baik dia faham .
Hubby kejut , kami pun pi hospital dekat dengan rumah .
Sambil aku check, aku suruh doktor check Farhan , walaupun demam dia dah okay, aku mintak doktor check dada dia sebab dia still batuk lagi .
Budak yang tak reti duduk diam
 
Hari ni aku pun datang opis walaupun tak larat . Tapi better than yesterday .
Tak mau layan demam ni , nanti apa pun tak boleh buat kan ?
Banyak perkara mau diselesaikan sebelum aku officially resign 2 hari lagi .
 

Click click Nuffnang