Kawan - kawan

Monday, October 22, 2012

Lego

Musim beripad  dah habis , kali ni musim main lego pulak . Anak aku 350 pieces tak puas main . My hubby belikan addition 650 pieces . Lego basic bricks tak ada kat kedai . Satu Mid Valley aku pusing tak jumpa ko . Kenapa basic bricks dah tak jual ?
Aku suka yang basic ni sebab boleh buat macam macam .
Sekarang yang jual tu semua yang ikut theme .

Untuk tidak menghampakan hati anak , aku tang tu jugak surf kat internet , jumpa kat ebay .
Tang tu jugak hubby call and jumpa orang yang jual tu kat cheras . Pukul 11:30 malam okay .
Kul 12 lebih baru sampai rumah .
Anak aku tak tido lagi tu ....
Menanti lego baru . Dia dah tahu aku nak beli lego sebab my sis dah pecah rahsia . Dia tunjuk gambar lego yang aku beli from Instagram .
Seronok bangat Farhan.
Hari Sabtu khusyuk main lego sampai lupa makan, lupa mandi, lupa minum susu .
Ipad dia buat tak tahu.

Me n hubby suka Farhan main lego sebab nak galakkan his idea yang gila gila tu .
Macam macam dia imagine kat kepala otak dia , lepas tu dia sampaikan kat lego tu .
Tifa tambah lagi sebab kawan kawan Farhan datang rumah ...lego tu macam sikit nak main sama sama . So , Tifa pun beli untuk dia .

Happy for him. Dia dah tak minat toys dah pun ....lego jer kije dia ....
Berlego di ruang tamu


 

 

 
 
 
Tak habis main, sambung lagi atas katil . Bila nak tido maa...

1 comment:

isabelle frankly said...

nape semua org x update blog ni? huwaaa....

Click click Nuffnang