Kawan - kawan

Tuesday, July 24, 2012

Tembam me

Kawan upload gambo kat fb reminds me zaman dulu dulu ...

Ingat waktu dulu dulu , kalau pegang pipi tu memang banyak daging .
Dulu masa kecil kecil people call me "Farah debab "
Sentiasa maintain debab.

Baru baru ni , pergi kenduri jumpa pakcik sedara and then dia tanya
"ni sapa ni ? "
"Ni farah lah"
"Aik dulu gemok" itu 10 tahun dahulu ...dia jumpa aku ...and sekarang dia dah mula ingat ingat lupa , asyik remind waktu aku muda muda dulu .

Uhuhu....tersedak aku ..bila hubby dengar hubby pun gelak gelak ...
Gelak ye ...dulu masa suka kat saya masa saya tembam ....kui kui kui ,
Ingat masa hubby nak hadiah kan baju ...sendat ok ...aku saiz L dia beli saiz s...
Sama macam kasut ....dia belikan aku kasut saiz 6 sedangkan gf dia pakai saiz 8 ...
Masa nak pi beli seluar mesti pergi satu kedai seluar jer ....malu nak pi cari seluar sebab seluar saiz besar, paha besar. Last last tak jadik beli.
Dulu dulu tak suke amik gambar sebab saya gemok , so kurang gambar waktu itu .

So moral of the story korang jangan kutuk orang berisi okay ...
Sebab yang berisi tu boleh jadi kurus.
Dan yang kurus tu pun bukan sentiasa maintain kurus ...boleh jadi naik pulak ...
Tapi apa yang best waktu tembam ialah Nampak sentiasa muda macam budak sekolah ....
Kenangan di masa dulu , gambar waktu aku belajo ...tak caya sudah :)

3 comments:

Suhana Shuib said...

kak su plak dulu x tembam sekarang?? hurmmm paham2 je lah..;D

Nia said...

tak pe, sekrg dgn dulu pun tetap maintain cun :)

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Click click Nuffnang