Kawan - kawan

Wednesday, March 31, 2010

Saya sakit pinggang

Adoi sakit pinggang ni ha...
Muda muda lagi dah sakit pinggang .
Biar benar ! 
Mana taknya dukung Farhan yang sudah 11 kg okay .
Berat aku cuma 48 kg .
Dukung lama lama memang terasa weyh .

Apa nak buat ? 
Mengadu kat laki , dia siap kata sapa suka duduk tak tegak .
Itu ke faktornya ? 
Mungkin salah satu faktor .
Yang lain tak tahu .
Sakiy bebenor ni ha.
Tak boleh jalan lama lama .
Macam nak bulan mengambang pun ada.
Tapi memang belum bulan mengambang lagi pun sebab saya BF .
11 bulan dah tak datang ! 
Memang macam tu ke ? 
Jimat duit beli pad. 
Kah kah kah ....

Sakit sakit pun kerja rumah mesti kena buat . Dah tanggungjawab kan ?




3 comments:

eynda said...

Memang kalau dukung anak lenguh pinggang...dulu eynda "kurusss" kannn...macam tu gak la...rasa badan pun bengkok jek...ambik pil kalsium lega skit kot...

tifa said...

OOO ye ke .. will do. Thanks :)

Liyana s said...

hehe..kena bg 'isi' lebih la farah..baru boleh balance nak dukung farhan..48? cam underweight jer.hehe

akak dulu pon, bf batrisyia even campur dgn susu formula, bln ke 10 baru period..

Click click Nuffnang