Kawan - kawan

Tuesday, May 22, 2012

focus la sangat

teringat kat budak ni di tengah hari panas terik.
as you all know penggunaan ipad dah dikurangkan.jarang jarang aku charge battery. walaupun kadang kadang farhan merengek nak main ipad, aku buat dek jer. boleh bagi alasan battery abis. dia main pulak ipad ecah, dia rasa x besh, ipad merah jugak yang besh. walaupun ipad 1.
so apa lagi, dah tak jadi ulat ipad, budak ni buat aktiviti sepah rumah , taburkan sumer mainan dan kemudian susun panjang panjang . kira aktiviti jugak la kan.
Agak fokus jugak sikecik tu. sampai tifa panggil pun tak sedar kot.lantaklah semak asal ko nak bercakap dengan ibu ni. kalau tak, nak bercakap pun payah.
lately x de hati nak berblog sebab busy layan sikecik, balik balik suap dia makan, pastu mandikan pastu main ngan dia pastu kemas rumah, study, tengok internet tak sempat pun.
hari tu dok mengulit anak sedara. rasa nak tambah anak pulak. itu pun kalau diizinkan. budak budak is so comel walaupun mereka selalu masyammmm.aku still anggap farhan adalah babyku walaupun dah masuk 3 tahun. masa memang cemburu kat aku. dah 28 umur aku. oh tidakkkk.
Dah rejab kan, sekejap jer masa berlalu, sibuk dengan aktiviti harian, kerja dan bla bla bla...orang lain pun lagi sibuk dari aku so jangan mengeluh tak pasal pasal. be happy. Ya Allah permudahkan segala urusan ku. amin.
"mengarut ntah apa apa dalam kereta sorang sorang "

1 comment:

Yan said...

hai salam kenal..

anak sorang yer..
nti anak dah 2 lain plak citenye tifa... asik gado berebut barang je hehe.. ape2pun.. diorang pengubat & penawar kite sbnarnye

Click click Nuffnang