Kawan - kawan

Wednesday, December 8, 2010

Farhan


Sejak akhir akhir ini , Farhan jadi sangat aktif sampai ibu tak larat nak layan . Kadang kadang nak sesuatu barang tu sampai hentak hentai kaki .
Tu yang buat Tifa panas tu . Nak period kot , sebab tu suka marah marah .
Tapi bila nak mula marah tu , istighfar banyak banyak .
Budak tengah nak membesar memang banyak akalnya . Kadang kadang ada yang tak masuk dek akal maknya ni ha.
Layankan aje.
Tapi budak -budak kan, nak marah banyak -banyak pun bukan dia faham .
Marah mesti nak kena tempat dan ada reason yang munasabah . Mesti dengan explaination walaupun dia tak faham apa - apa. As parent, Tifa takut terbiasa pula marah marah tak bertempat ni.
 
Bila dia tengah tidur , tengoh wajah dia tenang aje . Nyesal pula aku marah .
Rasa sayang tu melebihi marah . Sian pulak kat dia .
 
* Muka lepas dia kena marah . Dia kalau orang lain marah dia balas balik . Tapi kalau Tifa yang marah , dia sedih . Uhuhu . Berkat minum susu ibu kot . Arahan mak tak boleh lawan :)
 

2 comments:

Suliana said...

aqil pun sama, aktif sgt lately. dan sy pun akhir2 ni asyik nak marah je.. sama la kita ni kan. hehe.. sedih plak tgk dia tido.. tapi bila bangun, buat prgai balik, mrh balik. hehe

tifa said...

Rupanya , bukan Tifa je mengalami masalah camni yek

Click click Nuffnang