Kawan - kawan

Monday, January 16, 2012

Pagi hari, Bila adik adikku exam

Time adik adikku exam mesti kecoh satu rumah walaupun dah malam.
Sebab depa lepak rumah aku . Stuyd kat umah aku. Aku yang suruh.
Aku pun tak kisah , internet semua ada, printer, so tak payah nak keluar ke mana mana .
Makanan , minuman semua aku readykan .
Especially jajan untuk depa kunyah kunyah sambil study .
Hari ni pagi pagi lagi hubby hanto adik aku pi exam.
Nak hantar malam tadi sian pulak .
Macam mana nak study without internet.
Dia buat programming sure kena pakai network yang stabil.
So nak tengs to hubby cos sanggup bangun pagi pagi anto adik aku pi exam .Pukul 6 mandi manda, then dah pakai baju kerja. Kalau kawen bukan kawen dengan kita jer kan , kena "kawen " dengan family sekali . Kiranya , buat macam family sendiri.
Terharu :)
Dek kerana hubbynya kereta kena servis, so hari ni kami berkongsi kereta . Drivernya tentunya En hubby . Confirm adanya orang nak ambik anto hari ni .Setahun hanya sekali .

Pagi ni sangat meriah sebab Farhan pun turut bangun awal .
teman ayah dia pakai kasut
Nak jumpa ayah katanya :) Siap dok depan pintu teman ayah pakai kasut. Can't forget this momento.

No comments:

Click click Nuffnang