Kawan - kawan

Monday, October 1, 2012

Petrosains

Weekend lepas aku bawak Farhan Petrosains. Pagi pagi Farhan dah kejut aku ajak mandi . Sebab dia dah tau nak pergi petrosains. Lagi pun dia lagi excited sebab aku nak bawak dia naik putra lrt . Kitorang park kereta kat kelana jaya, then naik lrt from there. Saja nak bagi dia experience bersempit dengan orang. Baru tau penat berdiri.
 
Aktiviti last weekend aku yang propose kat hubby. Sebab asyik dok terperuk kat rumah jer . So kali ni buat aktiviti berilmiah sikit . Expose sikit kat perkara lain. Asyik ipad jer kat rumah .
Aku lak yang boring. Lagipun kebetulan this week tak ada kelas.
So aku pun nak berjimba jimba.Kitorang makan kat foodcourt KLCC belah atas tu. Baru masuk pukul 12:00. Ramai yang dah dok beratur tunggu nak masuk tram.
 
Farhan dok jalan berdua dengan ayah. Mak dia tinggal kat belakang. Dok pegang tangan ayah dia jer . Semua tempat dia explore . Aku malas nak ambil gambar sangat .Lebih kepada melayan dia. Seingat aku last aku pergi 10 tahun lepas.Walaupun dia tak paham pun , ada juga dia belajar mengenal benda . Mulut dia dok tanya itu ini. Ada pulak dia takut dengan dinosor.
 
.
Sedih bila jadi orang tukang tangkap gambar. Of course gambar sikit . So apa lagi chamwore sendiri.
Aku nak tunjuk bukti pi petrosains ni . Jangan lupa bawak mykard, jcard. Ada diskaun .
 
 
Super penant anak aku . Dia tidur masa aku lepak ngan hubby minum coffee. Dapat susu , macam ni ha kepenatan . Charge battery jap . Lepas satu jam bangun balik terus segar.
So kami pun happy sebab kami dapat spend time together dan Farhan dah tahu apa dia Petrosains. Insyaallah bila Farhan besar sikit kami datang lagi .
 

No comments:

Click click Nuffnang