Kawan - kawan

Friday, September 28, 2012

Hobi baru Farhan

Sejak akhir akhir ini , bila balik rumah , Farhan terus cakap " Ibu, Farhan peluh la ..." 
Biasanya ayat tu adalah taktik aku nak suruh dia mandi. Sekarang dia pulak yang guna taktik tu nak masuk dalam bilik air.

 Mula mula aku ingatkan betullah berpeluh , so aku buka sumer baju dia .
Bila dah hari hari aku dah syak sesuatu, rupanya akal dia nak berendam dalam baldi okay...
Puaslah aku tengok dia masukkan air dalam baldi tu guna gayung. Aku suruh bukak pili tak moh ...
Ada juga akal dia nak berendam dalam tu.. rumah kitorang x de jakuzi , baldi pun baldi lah ...
Kalau dia nak berendam, wajiblah aku teman , takut jadi apa apa...
Kita tak tahukan seminit tu pun boleh jadi macam macam .
Tersengih sengih dia berendam dalam baldi tu ...aku buatkan bubble ..lagilah dia nak duduk lama lama....aku bagi dia sepuluh minit masa untuk berendam... that's it ...boring jugak mak dia dok menunggu , kadang kadang nak isi masa aku , aku gosok gigilah, cuci muka la , belek jerawatlah ....kalau aku dah bosan sangat aku suruh keluar bilik air :)
Masa kecik takut air sesangat , so aku rasa this is the time aku bawak dia pi mandi manda....ada sugesstion tak ?

No comments:

Click click Nuffnang