Kawan - kawan

Tuesday, September 25, 2012

Terjatuh chenta dengan wayfarer Rayban

Aku tak tau nape aku suka sangat Wayfarer Ray Ban.
Aku rasa dah jadi trend . Macam setiap orang mesti ada satu kan ?
 
Walaupun hubby cakap macam orang dolu dolu .
Aku tak kisah sebab i like klasik look.
Dah lama aku mintak hubby belikan tapi dia mesti suruh beli yang lain .
Selagi aku tak dapat selagi itu aku akan mintakkkkk....
Tunggu diskaun dulu lah yek ...
Cari budget dulu ... Budget tahunan belum diapprove .
Walaupun boleh beli sendiri, tapi nak jugak yang hubby belikan .
Nampak casual, walaupun aku dah ada sunglass aku sendiri , aku nak jugak ada yang casual macam ni. Rasa cool jer :)
 
Aku berkenan dengan yang merah , tapi tak ada rupanya kat malaysia. Warna hitam banyak .


Cantik tak ? Muka bujur ke bulat ker sumer boleh pakai .
 
So kalau lalu kedai cermin mata , tang tu jugak aku mintak , aku ralik dok tengok sampai hubby pun dah boring .  Kah kah kah . Biarkan ....
 
 

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Memang cool. Moga yr hubby mendengar jeritan hati you itu.

siti farah Kamarudin said...

Thank you .....harap harap dia baca blog ni :)

Click click Nuffnang