Kawan - kawan

Monday, October 1, 2012

Hobi aku

 
Hobi aku bila gaji masuk ...pergi facial , pedi medi, refeleksologi ...mana yang sempat...budget bawah seratus ok la kan ....
Mak mak macam aku ni selalu busy semacam . Walaupun tak buat bisnes , still busy jugak.
Kerja, jaga anak , kemas rumah study . Lepas tu malam dah penat .
Aku pun nak memanjakan diri jugak sekali sekala. Dua tiga jam pun jadilah.
So pagi pagi pukul 9:00 weekend aku aku dah berada kat sini. Kat area puchong dekat dengan public bank. Mula mula aku kenal , masa aku beli vaoucehr kat groupon.
 
Sebelum pergi facial,  aku dah siapkan makan hubby dan anak . Masa aku keluar of course depa anak beranak tak bangun lagi . Sambung tidur sampai tengah hari . Inilah masa sesuai untuk aku . Waktu lain sayang pulak .
 
Benda pertama sekali , dia buat facial kat muka aku , siap ada eye and neck treatment . Siap urut lagi ko . Tu yang aku suka buat facial kat sini sebab service dia .
Aku buat ear candling juga . Itu pun sebab aku beli product dia , so dia bagi service ear candling .
Ada nak dua tahun aku jadi pelanggan setia depa ni . Sebab servis ok . Product dia pun sesuai  dengan muka aku . Tak mahal sangat . Kira within my budget.
 
So kalau ada duit lebih , pergilah manjakan diri sendiri. Jaga diri dulu , baru kita boleh jaga family ye tak ? Yang penting kita sihat dan ceria.

2 comments:

Unknown said...

jarang buat...

Unknown said...

cuba try ..mesti best :)

Click click Nuffnang