Kawan - kawan

Tuesday, July 10, 2012

His fav robot

Kecik kecik dulu, aku tau main lego Yang tak ada brand.
Tapi sekarang macam macam ada.
Dari superhero kepada digital game.
Ni faaberet robot Farhan. Hadiah bday from his pakcik.
Farhan jaga baik baik. Lepas main dia simpan elok elok.
Apa yang best selain bergerak, robot ni boleh menari.
Kadang kadang he talks to the robot.
Imaginasi anak anak . Anak kau kat kepala dia tak ada yang lain, tak robot, super hero. avengers , spiderman and rajanikan, ala yang hero tamil tu . Aku ingat mak aku yang minat . Rupanya anak aku pun terjebak . Cerita Endhiran tu diulang ulang sampai dia tertidur . Yang aku pelik tak pernah boring .
Pada dia nothing impossible. Sommersault la , apa la , sumer buat aku takot...tapi dia rilek jer .
Farhan makin suka menyakat aku , makin aku terkejut makin dia suka ulang aksi aksi melompat lompat dia tu .
Semua boleh. No fear. No worry.

Hello Mr Robot .....

No comments:

Click click Nuffnang