Kawan - kawan

Wednesday, March 28, 2012

Budak ni boleh tolong hilangkan stress

Budak ni boleh hilangkan stress .
Buat aksi stunt kaki tunggang  terbalik membuatkan aku tergelak sakan .
Hilang jap fikir itu ini . Walaupun kadang kadang aku hangin tak ingat .
Ayat ayat yang keluar dari mulut dia tak boleh blah . Macam orang besar .
Atau aku still rasa dia ni still budak tecikkk.
Aki suka kalau dia hug aku sambil sebut " sayanggg ibu "
Kadang kadang macam exaggerate jer lebih.
Hilang stress aku bila aku suap nasi semua dia habiskan .
Tengok dia makan membuatkan selera aku nak makan jugak .
Itulah senang jer berat naik 3 kilo. Tapi dah turun satu kilo tinggal 2 kilo lagi to go . Baru semalam start cycling balik ...rajin rajin buat kerja rumah .
 Memang seriyes berpeluh sakan .
Tak mau kurus sangat , hubby tak suka..kui kui kui .
Sekarang patut turun balik . Setelah makan tak hengat , badan naik seluar tak muat , baru nak sedar diri heh... Manusia macam aku memang begitu .
Tapi sedar diri separuh jalan kira ok sikit jangan dah gumuk terlampau ,
baru nak sedar, action plan pun tak jalan .
Ajak budak ni joging petang petang .
Tak sedar dah turun balik . Plan nak beli beskal jalan keliling taman .
Mesti best kan nak nak angkut  budak 15 kg ni kat belakang .
Kaki ke atas nak buat somesault .
Mesti transformer dekat tangan . Muka naughty, naughty, dan banyak akal ....tak larat nak layan .
Rajin jugak la nak baca buku , tapi buku yang dia suka sahaja.
Gelak gelak sambil tengok tv . Tembam jugak budak ni . Baru nak perasan. Masa bagi makan tak perasan pun .

No comments:

Click click Nuffnang