Kawan - kawan

Wednesday, June 23, 2010

Semua nya tentang rezeki

Hari ini rezeki datang bertimpa -timpa alhamdulilah ...
REZEKI anak kot :)

Story 1 


Kadang -kadang rezeki ni datang tak disangka-sangka.
Semuanya tentang kesabaran .
Dok pokai ..tetiba check akaun , asal duit lebih semacam ?
My hubby kasik ke ?
Macam tak mungkin ...Check with my hubby..idak pun ...

Oh, hr ni gaji masuk ..aik asal terlebih ?

Tersalah masuk ke ?
Macam terlebih aje...
Rupa-rupanya memang depa nak bagi ...Duit dah masuk tapi surat tak dapat lagi ...
Tertanya-tanya lagi ni ?
Apa cerita ..Tunggu aje lah surat ....
Tak sabar nih ....
Tekad tak mau spend selagi tak dapat surat ....


Story 2  : 

Tifa sudah lama tidak merasa kepenuhan susu di badanku ini .
Tetiba terasa penuh la pulak .
Rezeki Farhan .
Berkat dia suka bergayut malam-malam kot.
Sangat suka hati .Agaknya mood baik ...so susu pun dengan gembiranay berebut-rebut keluar kot :)
Sangat suka hati .
Semoga pengeluaran mengikut permintaan ye :)
Amin ....


Itulah kata orang kalau kita selalu memanjat kesyukuran, banyak bersabar makin banyak rezeki datang . Insyaallah .
Sharing is caring :)

2 comments:

Nia said...

kuasa Allah, takde ape yg mustahilkan.hehe

mamazana said...

alhamdulillah....

rezeki anak2...

Click click Nuffnang