Kawan - kawan

Monday, March 15, 2010

susu segan nak keluar

Disebabkan demam , of course susu merudum rudum .
Segan nak keluar .
Tension ? 
Sikitla kot tapi still relaks coz macam macam cara kita boleh buat.
Apa lagi aktiviti mengepam mestilah rajin rajin sikit .
Tadi pun ibu ingat dia tak mau keluar .
Tapi masik rileks lagi .
Lepas 10 minit mengepam baru la keluar .
 
Alhamdulillah.
Hasil pertama 2oz.
Kira okla .
Ibu tak gelabah sangat coz sudah mengalaminya masa bulan puasa.
Lagi haru biru masa tu.
Sakit sakit memang sikit aje susu keluar.
Dehidrated satu . Otak pun satu .
Kena develop balik macam masa mula mula dulu.
Inilah dugaan .
Semoga susuku seperti sedia kala amin.

4 comments:

Nieza Ishak said...

minum air masak banyak2 Tifa,
semoga susu up balik ..
jgn tensen tensi ..hihi

tifa said...

Thank you nieza .
Tak tension pun ...tengah pulun ...Tifa pam 2 jam sekali :)
curi curi jap waktu kerja. 10 minit membawa makna yang besar untuk Farhan :)

|| NaFiRaa || said...

wahhh!!! tabik hormat lah buat ibu2 yang BF nih!!!

zh-ena said...

mcm pengalam ngna org yg BF bby dia kan
pengalaman utk ena bila bacanya

Click click Nuffnang