Kawan - kawan

Wednesday, January 6, 2010

Jam lambat

Pagi ni , Farhan kejut ibu. Ibu ingat Farhan bangun awal . Bila tengok jam baru 5:30 . Ibu pun suruhlah Farhan tidur balik . Tapi Farhan tak mau tido pula. Dalam hati, Biology clock dia tertukar agaknya . Ibu memang mengantuk lagi masa tu . Rasa tak mahu pergi kerja pun ada. Mana taknya malam tadi tidur pun pukul dua pagi . Baru abis menggosok baju .
So ibu pun dukunglah Farhan sebab dia ganggu ayah tidur . Kasihan pula kat ayah .
Balik kerja lambat.
Tiba tiba ibu dengar bunyi alarm telefon. La dah 6:50 rupanya . Patutlah Farhan dah bangun. Lambat la ibu pagi ni . Aduhai . Kalau Farhan bangun , ibu mesti bawa dia ke mana mana ibu pergi . Pergi menggosok dia ikut, pergi ambil tudung dia ikut . Nak buat macam mana, kami tak ada maid. Sementara je ni .
Tapi memang huru hara la hari ni disebabkan jam itu . Siap ko jam bila aku balik kerja nanti :)

2 comments:

Tihara said...

SALAM SINGGAH N SALAM PERKENALAN DARI KU

NICE BLOG!

~ ReD ~ said...

hihi..kelakar plak.. jam punya pasal..hehe
erm.. sebelum ni guna maid la yer??

err...salam singgah ;)

Click click Nuffnang