Kawan - kawan

Wednesday, July 18, 2012

Lunch Date

Waa hepi sebab hubby ajak pi makan lunch .
Bukan senang nak cop masa dia .
Kalau call jer kat KL . Call lagi, jumpa client.
Nak cop tengok wayang pun kena set appoinment.
Kira hari ni dia teringat wife dia , aku bawak dia makan ayam kampung .
Suka tak terkata . Walaupun jumpa tak sampai satu jam hokey .
Citer citer pasal anak , apa diorang berdua  buat malam tadi, tidur sampai dua pagi .
Aku dah lama tidur dah .

Dan juga apa plan Ramadhan ni .
Macam biasa waktu bulan posa dia tak kije hari siang . Jeles jeles.
So aku bolehlah mintak dia tolong aku sikit .
Sengih sengih jer dia .
Kompen Ramadhan siang dia dok layan cerita Korea lepas tu malam dia pi terawikh .
Nak tolong bini dia masak tak ? Tolong makan boleh .
Conclusionnya , aku hepi walaupun spend 1 jam . Yang penting spend quality time together.
Tengkyu sesangat.

No comments:

Click click Nuffnang