Kawan - kawan

Wednesday, April 28, 2010

Budak strong

Farhan ...
Tadi Tifa bawa pi hospital Salam ....
Jumpa doktor ..
Bukan main lama Tifa tunggu.....orang yang daftar lepas Tifa pun dah lepas.
Ada sedikit bengang mula mula ...tanya receptionist kata ah rgister .
Tunggu punya atunggu dah naik aingin sikit.
Yelah Farhan pun dah mula meragam...
Lama sangat maaaa...
Tifa sound sekali baru nak bagi masuk....
Salah diorg, kami kena tunggu lama...
Masuk masuk , luka Farhan dicuci...
Melalak nak rak sikecik tu .....
Sian Tifa tengok , tapi nak cepat baik maaa...
Ish...tak sanggup nak tengok
Dapat antibiotik and ubat sapu...
Kami pun balik..
Kini Farhan sudah lena dibuai mimpi...
Cepat baik tau anak ibu :)
* Thankx to my sis tolong hantarkan kami ...

2 comments:

eynda said...

Moga farhan cepat sembuh...eynda dulu masa adam kecik cuai jugak..iron tak panas tapi ada atas tempat iron tu...adam tarik tempat iron, terbalik benda tu kat dia...nasib baik tak terhempuk dgn iron tu...iskk...memang masa tu tak cerdik skit eynda ni...anak 1st kan...takpe jadikan teladan...lepas ni kita lebih berhati-hati..

tifa said...

Sama la kita :)Tgh takut apa la respond hubby ....Baru hari ni jumpa nak dia ...

Click click Nuffnang