Kawan - kawan

Wednesday, April 28, 2010

OH No...aku sangat cuai ...

Sangat terkezut ....pagi pagi lagi dah berlaku kecuaian ...
Farhan terkena iron...susah juga perasaan ingin tahu dia membuatkan semuanya nak dicapai ...
salah ibu juga...no experience ..ibu muda....
Marahlah aku kawan kawan....
perlu pantauan ok ...sila marah saya..saya sangat cuai .
Baru lepa 2 saat , nasi sudah menjadi bubur .omg
Nak buat macam mana.
Ayah pun tak ada...
Sementara ibu letak colgate...ken api spital tak ?
Lepas kena, sambung main , wahai anakku..ko tak tahu ke hati ibu berdegup degap.
Farhan jangan buat macam itu lagi...
Ibu sayang kamu ..Kamu sayang ibu tak?
Tobat ibu tak mahu buat kerja kalau kamu berjaga.

4 comments:

Miss Rouge said...

sabar k tifa. farhan tough boy kan, insyaallah die tak ade ape2.

Nieza Ishak said...

teruk tak kena sterika tue tifa???

tifa said...

abis juga tangan lengan kanan dia....serik sangat ..tapi after kena sambung main ....frust betul :)

Liyana s said...

accident happens..kadang2 benda2 yg kita tak sangka boleh jd..kena xtra cautious bila ada baby nak masuk todd ni..bila dah masuk todd lg laa...curiosity dorang pd tahap yg max..

farhan, cepat baik k!

Click click Nuffnang