Kawan - kawan

Sunday, January 3, 2010

Penat lagi...

Penat smalam x abis lagi .

Actually ibu nak ajak ayah pi Aquaria . Ayah kata x payah . Rehat kat rumah . Kang dia kata mula la dengar ibu complain . Penatlah walaupun tak buat keje apa apa pun .

So kami pun duduk di rumah .

Melayan kerenah anak lelaki seorang itu . Bagi dia makan puas - puas.

Pagi pagi lagi kami sudah ke pasar at stadium melawati tu . 

Beli lauk nak masak tengah hari ni . Ayah mengidam nak makan pecal ikan pari macam mak dia masak .My mother in law memang pandai masak masakan jawa. Menantunya ni pun memang suka makan makanan jawa. Memang kalau makan jadi orang last skali la bangun :) Tak senonoh betul .

Balik layan Farhan sekejap , then masak masak .Dah siap masak sedar sedar dah pukul tiga .* Makan ke lunch .

Ayah kata patutla perut dia pedih semacam . Rupanya dah nak petang .Kami tak sedar pun sebab banyak kerja rumah yang perlu di buat .Yela weekday mana ada masa nak buat semua tu .Kalau ada pun spend masa dengan Farhan .

So komen masakan ibu , ayah kata ok tapi ada lain skit.Nasib baik !!!!

Siapa la nak puji masakan kita kalau tak suami sendiri kan ??

Lepas ni ibu mesti bersemangat untuk rajin masak . Lagi pun Farhan kalau dah besar mesti nak besar mesti nak makan macam macam.

2 comments:

ankowada said...

tifa nk gak..hehe..

mariaariffbaby said...

rajinnya mommy..

kita pong waktu weekend jek leh masak2 special
if waktu keja..buat yang mana cepat+senang

Click click Nuffnang