Kawan - kawan

Monday, September 3, 2012

Tengah berselera

Roti canai satu 
Cereal dengan susu. Macam sehari tak makan . Padahal baru jer lepas dinner . 
Nasi ayam satu pinggan

Lately selera makan Farhan mendadak . Siapa yang tengok dia makan memang seronok .
Aku pun seronok melayan sampai tak sedar perut dah muncit . Mana taknya sambil suap mulut anak, mulut ibu dia jugak turut masuk .
Pagi pagi dah cari nasik . So aku terpaksa prepare lauk , panaskan dan bagi dia makan .
Farhan semua meal  lengkap dari pagi sampai malam .
Selagi dia nak makan aku kasi dia . Sebab bila tang dia tak mau makan susah aku nak pujuk .
Kalau makan nasi ayam satu pinggan dia makan .
Sup ke tomyam sekejap jer licin .
Ayam goreng kepci pun dia laju . Feberet ayah dan anak . Kadang kadang kami tak makan pun , pi kepci teman dia makan .
Tapi budak ni pelik , tak pernah mintah coklat kat aku , western is not in his list then makanan nak ada sikit sikit pedas . Laju jer dia makan .
 So aku macam kena berazam jer , carik resipi baru supaya dia tak jemu makan lauk mak dia masak :)

No comments:

Click click Nuffnang