Kawan - kawan

Tuesday, July 17, 2012

Budak ni tak mahu tidur

Camane nak suruh anak kita tidur awal yer?
Tension aku bila biological clock anak aku dah bertukar sejak akhir akhir ini .
Aku dah tidur pun dia tak tidur tidur jugak .
Ayah dia balik pun dia tak tidur lagi .
Camno tuh.

Aku perasan dua tiga hari ni jer, asal 5:00 pm jer dia nak tidur . Lepas tu bangun tengah malam .
Ada satu malam tu, aku terasa kepala aku macam kena ketuk pukul 5 pagi .
Rupanya tak tidur lagi . Main Ipad !!@
Grrr.....So ibunyer telah jadi hulk hogan dan paksa jugak anak dia tidur .
Sampai hubby pun terjaga dengar wifey dia ni menjerit pagi pagi buta.
Terkejut dia tengok aku marah terus tidur .
Bukan sengaja nak marah , kepala aku rasa sakit gila terhantuk plus anak aku tak tidur lagi .
Berani pulak tu duduk dalam gelap .
Biasanya duduk sorang sorang pun takut.

Takper takper aku akan suruh dia teman aku bangun sahur nanti ...kih kih kih

1 comment:

Anonymous said...

I used to be suggested this web site via my cousin. I'm now not sure whether or not this post is written by way of him as no one else understand
such exact approximately my problem. You're wonderful!
Thanks!

Check out my page: 1200 microsoft points

Click click Nuffnang