Kawan - kawan

Wednesday, August 25, 2010

Mimpi yang mengerikan

 

Malam tadi Tifa having nightmare ….Sangat takut okay …mimpi dalam mimpi …Macam payah aje nak bangun walaupun Mimpi hanya setengah jam .

Memang mengucap panjang-panjang .

Boleh tak bangun dari tidur t uterus nangis .

Hubby pula pergi jumpa anak buah dia tak balik balik .

Masa tu udah 1.30 pagi .

Tifa call my hubby cepat –cepat tanya kat mana. Suruh dia cepat cepat balik .

In 5 minit dia dah sampai . Nasib baik discussion dekat dekat sini aje.

Hubby sampai terus mengadu nangis nangis . * Sambil tu saje nak bermanja .

Taka de la serius takut…Nak tidur balik pun tak berani.

Tiaf minta hubby teman Tifa tidur . Tifa paksa dia main internet sebelah Tifa .

Punya la penakut .

So tertidur la saya ….sedar-sedar hubby kejut bangun sahur .

Nak ceriat detail takut la. TAK TAHU KENAPA MIMPI ORANG BERBULU NI SELALU DATANG .

Macam kena hempap lepas mimpi tu pun ade. Mimpi dalam sedar .

Pernah alami perkara macam ni tak ?

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mcm ngeri ajer.tapi setan bulan2 pose ni kena ikat kan?

tifa said...

aHH memang ngeri pun sampai berpeluh peluh la rasa

Click click Nuffnang