Kawan - kawan

Thursday, April 1, 2010

Seroius tak tipu....besh

"Tifa malam tadi aku tengok cerita Korea yang besh tu ...pasal budak budak yang belajar ..5 orang dalam kelas tu "
Syok juga dah ada kawan chic chat pasal cerita korea baru di Astro 303 tu ....pukul 9.00
Tifa dah syok tengok cerita tu . Siap bawa Farhan duduk depan tv .
Tak mau miss..
Kalau miss rugi :)
Kepada ibu ibu jangan tiru macam saya ye...
Saya memang suka tengok cerita Korea .
Rasa nak nangis pun ada sebab diorang sangat bersungguh sungguh study .
* Sapa ada anak bagila diorang tengok cerita ni ...rasa rasa boleh la termotivate sikit :)
comey comey budak budak ni ...
master of study
 And kita mestilah hormat guru kita ye :)

2 comments:

eynda said...

Citer korea memang best...eynda tak berani start tengok...ketagih nanti hihi...

tifa said...

tifa boleh seharian habiskan 20 episode...keje tinggal...

Click click Nuffnang