Kawan - kawan

Tuesday, March 16, 2010

Jom tengok belon panas

source

Ibu tak sabar nak pergi tengok belon panas ni.
Last year ibu termiss maa..
Rugi betul .
Tahun ni memang dah plan awal awal
Nak tengok itinerary kat sini 
Masuk la webpage kalau nak tau lebih lanjut .
Ibu plan nak pergi hari sabtu sambil melawat makcik kat sana :)

5 comments:

Nieza Ishak said...

Tifa,

nieza try letak komen banyak entry yang lepas semua sangkut.Ni tak tahu la sangkut ke lepass.

kalo takde rancangan kami pun nak ke situuu tp papanya takleh nak cfmkan lagik ...

unlisted_one said...

Tifa,

Nanti ambik gambar byk2 ye, upload sini..nak tengok la. nak pegi tak dapat..huhu

tifa said...

Tifa tengok lepas aje ....:)

{travel junkie lady} said...

saya pegi tawun lepas! :) tapi x naik pun. tawun nih bolei naik belon panas kan?

tifa said...

Aah dengar kata bole :)

Click click Nuffnang