Kawan - kawan

Sunday, November 8, 2009

Weekend bersama Farhan (1)

Ibu mmg suka berjalan bersama ayah n of course ngan budak semangat . Ayah ngan ibu kena kendong Farhan . Minggu ni ibu ngan ayah jalan petang sikiT. kAMi tunggu anak kesayangan kami bangun .Sementara tu ibu sempat lah buat brunch ....makcik dayah ada kat umah . Sian la pulak nak study perut lapar. Kalau diikutkan kami makan kat luor je .
So pukul 2: 00 camtu kami pun bergerak keluar. Panas membuatkan kami anak beranak dahaga . Farhan ada bekal ....Ibu ngan ayah je kedahagaan yang tersangat2. Sungguh2 dia minum.
Jalan jam pulak tu .Farhan dalam keta x duduk diam. Bar
ang ibu pun dia nak usik .
Farhan dah tunggang terbalik dalam kereta.
Gambar ayah kitorang ambil daraipada view blakang .Farhan pun sibuk nak tolong ambilkan gamabr ayah .
Ibu sempat berposing ngan Farhan masa mood dia sangat baik . Sekarang kami dah kena jaga Farhan masa dalam kereta. Ibu rasa better Farhan duduk dalam car seat . Kalau tidak abisslah sumer nyer nak di lawat .



Sempat ambil gambar dalam keta ......Ibu terpaksa duduk belakang sebab Farhan rimas...





























3 comments:

Chenta said...

booolattt n gemuk nak mampus. abeslah dye kena buli dgn aku nnt. diet puhlizzz.

Khai - Justkhai.Com said...

comelnyeeee!!

ankowada said...

comellll~

Click click Nuffnang