Kawan - kawan

Tuesday, November 16, 2010

Lengang

 

Good morning .

Opis lengang .

Orang dah mood cuti .

Tifa tak cuti pun .

Malas nak beramai-ramai kat jalan raya tu .

Confirm jem hari ni .

So balik aje pagi esok. Senang sikit .

Tak ada pening pening kepala…

Buat apa di Hari Raya Haji nanti .

Semoga kita dapat mendalami maksud Hari Raya Korban itu sendiri .

Ramai betul orang kat Mekah ye tahun ni .

Semakin tahun semakin ramai kan .

Bila lah rezeki Tifa nak ke sana .

Kalau pergi waktu muda kan besh .

Anyway kepada sesiapa yang sudah bercuti selamat bercuti . Kepada yang belum jom keje J

 

 

2 comments:

chekna @ mama ziyad said...

bestnya.. kat mana yg lengang tu? ingatkan hari ni ramai cuti, tengok2 dari bangsar nak ke kl jem jugak la,.. petang ni xtaulah, kalo ujan cam semalam, harusla stuck lagi..

Sharinginfoz said...

maklumlah tengah mood cuti kan

Click click Nuffnang