Kawan - kawan

Friday, July 9, 2010

Budak ini sudah besar

Tak sangka Tifa Farhan sudah cepat besarnya.
Sekrang tengah sibuk kejar Farhan ke sini dan ke sana.
Mulutnya macam bertih jagung .
Akalnya sungguh panjang .Ada saja yang nak dibuatnya.
Bagus nak bagus .
Buatlah sesuka hati .
Makan pun suka benar .
Tak kisahlah makan apa .Semua masuk mulutnya.
Dia sangat takut dengan ini binatang.
Bila dikunci mula la bnda tu bergerak gerak.
Kalau dia nakal sangat , harus Tifa tunjuk ini mainan.
Terkedek-kedek lari . Jauh kan diri dia dari benda alah ini .
Dia bukan takut pun tapi penggeli.
Macam mana pun nakal Farhan ni , bila di memujuk cair jugak hati kami berdua.

2 comments:

Hanz said...

Tifa...nak kena cari playmate untuk Farhan ni..*wink ;P *

Anna Da Lady said...

waktu nila masa-masa yang akan kita ingat sampai bila-bila kan?mak saya pun selalu bercerita zaman kami anak2 kecil dulu...sweet moment

Click click Nuffnang